lördag 14 september 2013

Vecka 4, fredag

Sorgdekoration del 2
Vi började med fika i skolan för att vi ska ut på praktik. Sen fick min sorgdekoration kritik. Hon sa vad hon tyckte var fel, vad jag kunde ändra. Som att jag behövde en högre topp, smala ihop toppen mer, inte så kompakt botten, täcka oasis mer m.m.

 Har haft så mkt frustration över detta verk, har nog aldrig känt nåt liknande.... Visste inte vart jag skulle ta vägen vissa gånger... Fick gå ut och göra nåt annat ini mellan. :(
Sätta i en liten hållare med oasis.

Blommorna jag har tillgång att använda. Cypress, läderblad, nejlika, anastasia, lejongap, poppel/ eukalyptus, harört. 

Så här blev slutresultatet med rosett. 

Baksidan.

Gjorde även ett test på datorn, säker i butik. Fick intyg på det men skrivaren fanns inte riktigt att tillgå som inställd skrivare så jag fick ta kort på datorn och visa att jag hade gjort den. 


Vi har på skolan haft öppet butiken, sötknoppen, idag så lärare och andra har kunnat handla. Vi får öva och vara bakom i kassan samt plocka och prata med kunder. 
Den här stod i butiken och skulle säljas. 

Sista dagen i skolan för denna period. Vi återkommer snart till skolbänken igen...  Nu är det några veckors praktik innan vi åter ska vara i skolan vecka 40. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar